and i don't know where i would be, if it wasn't for your arms holding me

tänkte att nu när sommaren kommer brukar det hända saker och kan vara lite roligt (i alla fall för mig) att uppdatera,
vi får se hur länge jag tycker det den här gången? kan också vara för att jag gör allt för att inte plugga... som jag borde göra nu. tog en sväng med nya båten idag i alla fall, riktigt härligt i sommar vädret!
soyan lagar mat idag som liten morsdags grej till mamma. senare ikväll ska jag äntligen få spela lite badminton som jag inte gjort på jag vet inte hur länge? klockan 8 imorgon åker vi till särö för mormors begravning(i love you)
nu ska jag ta tag i mitt liv och plugga, ni får stirra på en random bild här, läckert.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0