nothings lovlier than you

galet vad jag kan hitta saker att klaga på samma sätt som jag kan hitta saker att vara överlycklig över.
kan alltså konstatera att livet är prima ballerina hur jag än gör just nu. trots att jag total faila på fysik provet
och trodde aldrig jag skulle kunna tycka att ett prov var så jobbigt. men mådde verkligen dåligt av att titta ner på pappret bara, men trots detta kämpade jag faktiskt med den lilla kunskap om krafter jag hade och det gick med all säkerhet åt skogen! men åt positiva sidan så spenderade jag dagen med niclas efter det och nu har jag precis kommit hem från badminton träning med mina nya skor som är HELT underbara, så sköna och kände inget i benhinnan som jag alltid gör i den där förbannade hallen. how about that?
i helgen var jag på tävling i ljungby, gick faktiskt ganska bra med tanke på att jag hade massa förkylningssymptom på lördagen, dock hade jag spelat bort dom till söndagens matcher ;) så kom hem med ett present kort på inter sport värt 400kr(!), å jag älskar bra priser :') min pojke tyckte dock jag var konstig när jag sa att pokaler bara står och skräpar. och såklart kanske inte om man tagit hem en pokal från sm/em/vm whatever som är en ren bragd. men jag har bara små söta. som ex en femte pokal från när jag var 9 och kom 5a i vo-joggen, YES SO GOD I AM, bra engelska. skriv glad var jag nu i alla fall, trots att den roliga diktade historien om tristan och isolde (utgiven 1900 av Joseph Bédier) måste vara utläst tills på fredag ÄDLE HERRAR. gud, boken lär sig aldrig att jag är en kvinna. GO SCREW YOURSELF, jag är inte heller en riddare (även fast jag skulle vart det om jag levde 1100-talet. riddarkvinnan annie. fan det låter som jag.
 
nu ska jag älska med min dusch och sedan omfamna tristan och isolde innan jag somar som en lurk. typ.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0