snöigt

försöker välja ut en bra bild till mitt cv, men känns inte som jag gör mig bra på bild idag. typiskt när man faktiskt MÅSTE vara okej på en bild för en gångs skull. när jag var yngre kunde jag i princip vända mig om och i bara farten få super bilder på mig själv. nu står man där som ett fån hur länge som helst och jag ser bara ur moppsig ut. jossa hjälpte mig fota och hon måste hunnit bli irreterad på mig "en till" som jag sa minst 50miljner gånger. överdrivet. men så kan det kännas? valentines day imorgon då och jag och Niclas har faktiskt redan firat dagen. han hade hyrt en lokal som vi bada bastu i, bada bubbelbad och allmänt myste bara vi två! vi fick göra det redan i mitten av januari eftersom han opereades för snart 3 veckor sedan och hoppar nu på kryckor och ska bara gips tills i början av mars. å ni skulle bara veta hur jag längtar till våren! sommaren kan vänta men våren! jag älskar när allt börjar om. det är i alla fall då jag är som lyckligast, då nya saker händer. jag menar förra året sa var det ju min prins som var min vår?
 
nu ska jag göra mig iordning, SÄTTA mig i sängen och läsa lite kemi och ur svenska boken. efter en stund kommer jag LÄGGA mig ner och phone:a niclas en stund, sen ska jag krama min favorit kudde och somna med ett leende på läpparna. ♥
 
 
gudars vad mitt ögonbryn ser flygigt ut hahahahaha, bilden är i alla fall tagen idag i all snöyra


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0