jag tog mig en tur till atlet

svek tr för en fredag eftermiddag och följde med niclas till atlet, den mannen kan pumpa! jag körde på så bra jag kunde, men guuud vad mesig jag var! lär ha grymt med träningsvärk när jag la på lite till, hade ju redan efter cx worxen i onsdags haha. mina biceps och min mage kommer vara sööönder! skolan idag var ändå lugn, kändes som jag knappt va i skolan hade bara två lektioner iofs! ska sova hos niclas inatt och så ska vi basket match, jag menar boston celtics möter huston rockets!! jag menar jag kommer somna.. mitt i natten.. ärligt.. niclas lär ju hoppa vid den tiden! nu ska vi äta tacos här om en stund!

ja och det häär är min niclas😊



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0