då kör vi

är så himla pepp på det här halvåret så det inte finns. nu struntar jag i skiten som legat i bakhuvudet ett tag för vet ni vad? JAG TAR STUDENTEN DEN 13 JUNI! sure att jag sitter här med ett typ 10 sidors arbete och ett till arbete som ska va inne imorgon. och att det är otroligt mycket just nu och att gymnasiearbetet nästan börjar samla damm! men det spelar verkligen ingen roll för jag kommer klara det här precis så som jag vet att jag kommer göra för studenten ska bli den bästa dagen i mitt liv typ! ärlig talat jag ser fram emot en helt galen vårtermin och en grym studentvecka!
nu ska jag skriva klart den avslutande diskussionen innan jag går och lägger mig är fortfarande trött efter natten. jag är peppare än någonsin, i och för sig hade jag velat sova i min fina killes säng men skulle inte funka med all denna plugghög. ni vet inte hur fort jag skrivit det här. var tvungen att skriva av mig studentlyckan som kommer bli massiv tills studenten hahahaha


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0