rise and shine

niclas påpekar hela tiden att jag har blivit dålig på att blogga igen och ja, i know. nu tänkte jag dra igenom dom här senaste dagarna. i torsdags följde jag med niclas när han skulle spela basket sista gången innan operationen + att jag hade det där dumma biologi provet som jag hoppas har gått bra! i fredags så operedade sig pojken, så nu hoppar han på kryckor i fem veckor. men vi myste till det riktigt bra i fredags! igår så träffade jag mathilda på kvällen, men efter en stund ringde niclas mamma från hans mobil och sa att han låg på akuten så sprang dit. efter två timmar vågade jag gå därifrån så jag kom hem till mathilda igen som umgicks med min syster och hennes kompis som skulle ut för kvällen! mathilda och jag planderade new york sen, kollade lite olika saker som tex musikalen, värkar som vi ska gå på chicago, värkar så bra! ska även boka platser till en nhl match! bara 62 dagar kvar nu! vi kollade filmen footloose, så jäääkla bra! men jag satt å halv sov halva filmen igenom (har sett den tidigare) sen sov hon här! nu var det inte länge sen hon drog och nu väntar jag på julia, vi ska baka schackrutor! ÅÅÅÅÅÅ SÅ JÄÄVLA GOTT ÄR DET!!
 
niclassy ♥
11årig mathilda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0