bildbomb typ.

de här bilderna berättar väll lite min helg. var på sro festen och hade en hel galen kväll! jag bella och kajsa drog dock tidigare för att åka till julias och lizzies partaj och fira dom lite! stannade dock bara någon timme då några av 18åringarna skulle ner till true bar så jag följde med. fick dock inte komma in så min niclas fick komma ut så åkte vi hem till han och sov där. på morgonen var han superfin i min klänning. längre in på dagen så åkte vi hem till mig och vi fick hit lite gäster. niclas tvinga mig titta på 1408, inte tack niclas. så fruktansvärt läskig. dagen efter spelade vi sims hihihih, så på sims bilden ser ni annie och niclas! vackra simmar det där.
niclas och jag hade även vart tillsammans i 9 månader mellan den 28 februari och 1 mars! hahahah, vi blev ju tillsammans den 30 maj förra året. nu längtar jag bara efter nästa lov när´jag har hur mycket plugg som helst och jag vet inte allt! 30 mars åker jag och mathilda städernas stad, woop woop. NEW YORK. härliga underbara NEW YORK CITY. fyller även 18 dagen vi åker därifrån, dagen efter blir en partynatt för mig! kommer ju va hur pigg som helst med tidsskillnaden på min sida! nu ska jag plugga. usch.
 
bilden längst ner är från när bella och jag hade en hel galen fotografering när hon hade en fotostudie att va i!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0