gråter med något som inte är tårar

 
det är galet att jag verkligen sätter mig för att skriva nu, jag menar vill igentligen ligga i min säng och bara vara vaken en stund och kolla film eller smsa. vill inte sitta vid min stationära dator som ett as typ. ungefär så känner jag mig nu haha, kul annie, kul. nej men vaknade hos min grabb imorse efter att sätt på breaking dawn part 2 med bella och jennie som varenda tjej i hela universum har gjort snart. men var super mysigt trots att jag tjöt som om min värld hade brutit sönder och samman. idag stressade jag och min syster med att fixa iordning en tre rätters middag för mamma och pappa som fyllde år i september, alltså, det var därför. alla ni som känner mig vet att nä, allt som är grönt inte är min thing. men vet ni? jag gjorde an avokado soppa som alla tyckte var super! sug på den! och till och med JAG tyckte det! sen gjorde min syrra en paella med kyckling istället för räkor och skit. sen en mörk choklad fondue, sååå gott blev allt faktiskt! efter det drog vi till biostaden och såg skyfall! kan säga att båda filmerna är att rekomendera och båda gav chockar på olika sätt, så oväntade båda två!
nu ska jag släpa mig själv med att göra mig iordning, får se om rörelseförmågan är på topp eller om jag kommer ramla påvägen dit typ. nej det gör jag väll inte, men ryggen börjar lägga av igen. enkelt, annie inte tränar tillräckligt = annies rygg hatar på annie. så annie ska hitta ork till att träna imorn mer än bara badmintonen.
för annie är trött, hon är trött hela tiden just nu.
 
 


Kommentarer
Meijacrazyy♥

Kika in på min blogg vettja? Skriver om allt mellan himmel och helvete. Kommentera gärna, snart har jag frågestund. Kram♥

2012-12-11 @ 17:53:09
URL: http://crazyyfrogs.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0