smått fixat

jag är så jävla dålig på det här med designs å sånt här så bara tog någon. får sätta mig och pilla med resten någon annan dag och se om jag kommer ihåg hur man gör. MEN jag har i alla fall gjort något litet åt det nu, desutom har jag och niclas suttit över skype och skrivit "The List" haha, det är i alla fall 50 saker på den där listen som vi ska ha gjort innan året är slut! några saker kommer vi säkert att ångra oss om när vi ska göra det, haha.
var ju även västerviks tävlingen Ostkakan i helgen. gooooott. haha, nej men det är så annorlunda att tävla i sin hemstad, man tror ju att man kan sova hur länge som helst? gjorde misstaget att gå upp en och en halvtimma innan matchen på morgonen. hela jag var som en stor kossa som hade lagt på sig 50 kg över sommar betet ungefär. gick ju vägen i alla fall. fick ju mig en snygg bild i tidningen, funderar starkt på att klä ut mig till lilla spöket laban imorgon i skolan. är äntligen a-klassad nu, så nu ska jag kämpa upp mig igen, får börja gå och gymma som förra året igen, har vart så hemskt dålig med det hela hösten. ska köra med mathilda så vi är fit for New York i slutet av mars! bara 82 dagar kvar! förresten så har Niclas fixat tur och retur biljetter till stockholm nu, nu måste vi bara hitta ett lagom billigt och fint hotell som man kan spendera nätterna i tillsammans.
imorgon börjar skolan och jag tror inte min kropp är redo för det men vi kör!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0