1 apriiiil

mamma väckte mig halv sju och så sjöng vi för sofie.
systern har ju en fet resa till new york med paulina!
är så sjukt avundsjuk!
men hon ska i alla fall köpa en födelsedags present
där till mig och jag skickar med henne lite pengar för
att hon ska kunna köpa mig några kul converse eftersom
dom är så billiga där :D

efter skolan så träffade jag louise utanför, skulle ju
köpa present till anna och jag behövde lite hjälp. men jag
hittar baaara saker till mig själv, men jag måste spara
pengar tills imorgon. ska ju köra ner sofie då, så vi ska
ta en sväng om på ett shoppingcenter i malmö i allla fall.
men tillslut hitta jag till anna och louise med.
så skulle vi gå igenom heeela påskparaden och det var
ju lyckat. direkt efter var vi nära på att bli påkörda av en
bil och direeeekt efter det så invadera en fluga mitt öga
så folk måste tro att jag är helt hjärntvättad, för jag stog
och skrek sjuuukt läng.
det värsta jag vet; allt som är vasst, bilar och flugor. DRA ÅT HELVETE!

snart kommer farmor farfar och faster ulla.
och det blir väster botten paj till förätt, sofie väljer bäst! (y
grattis syster på 18 års dagen♥

puss /annie                                                                             




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0