snällla grannar

har inte så mycket att skriva om dom två senaste kvällarna.
sov hos bella torsdag till fredag och träffade många fina
människor :)
påvägen hem så började min sjukt söta granne prata med mig, helt random.
hon har i alla fall bjudit mig på kalas på hennes födelsedag den 14 december
haha! har inte pratat med den tjejen innan, men en riktig solstråle och hur
söt som helst. hon blev lite förvånad att jag hette annie eftersom även hennes
mamma heter det. förövrigt har jag bara vart i närhete n av henne en gång
innan och det var när hon tog i titt i våran brevlåda, sötan!
jag är inte helt säker på vad som händer idag/kväll. men det lär jag ta reda
på, ha en riktigt bra dag!

hittade dom här gamla bilderna oxå.
grymt cool var jag ju? utklädd till jennies fest år 2007



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0