vart jossasyster idag§

blev att äta på morella, så sjukt gott med lövbiff, me lööööv :D
sen gick vi å köpte glass. efter det gick vi hem å hämta kameran
så cykla iväg till några bryggor nedanför norra och tog lite fina
bilder med den sjukt snygga himlen i bakgrunden? :D
sen hem till mig, jag förstår inte hur det kan gå från så sjukt tråkigt
till så grymt roligt på bara några minuter, men det är josefin och
annie vi pratar om! haha♥
bilderna längre ner får ni skratta åt hur mycket ni vill!






bara för att vi har kul ska ni få se mig översminkad och riktigt jävla het!
bara att smälta på!


                        

puss å hej, jag var otroligt oseriös, bara en kul grej så ta det inte seriöst nån.
finns folk som sminkar sig såhär, ni är säkert sjukt snygga i det, jag vene.
men jag ser inte bra ut nånstans sådär, jag håller mig till ´min vanliga sminkning,
kalla den tråkig! men ett lager mascara och det räcker för dagen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0