våren här!

av någon anleding så ääääälskar jag våren och jag kan inte säga varför
jag gillar den mer än sommaren. kanske är det att det börjar bli ljust och
när det blir ljust blir man gladare. så har jag väldigt många fina minnen
från olika vårar. våren gör mig gladgladglad happyface!
snart så är det även dags för påsklovet och vet inte hur jag skulle klara
mig utan påsklovet just nu, det skulle bara inte gå.

♥puss /annie                                                                                 

bild från våren 2009



Kommentarer
josefijn

sv; alltiiiid vi vännen, vafd fan som än händer.

älskar dig så otroligt mkt <3

2010-03-30 @ 07:46:52
URL: http://josefiiijn.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0