gran canaria 2010 fyi

iår var det inga där nere som vi direkt kände eller va med så det blev en
väldigt lugn vecka. förutom onsdagen då vi kom hem till våran bungalow
(som vi hade släkt ner helt) och skjutdörren stog öppen
"ammen shit vi måste glömt stänga dörren.. eller?"
det hade vi ju inte! så fattiga jävla människor tog sig in tog min systemkamera,

två vanliga digital och en videokameror. över 500euro. kläder för mycket mer

än så. dom hade tagit för helt sjukt mkt pengar. får se hur mkt försäkringen hjälpte.

 

åkte runt till olika ställen och på vissa shoppa man lite, så har med mig en ashet

ny bikini, skinnbyxor, 3klänningar, 4tshirtar, en långärmad, ett linne, en kavaj, solglasögon
och ett par armband så bara att försöka rensa min garderob igen (y

ja vafan har jag gjort mer? solat, badat, simmat minst 150längder, sprungit 6gånger.

så lite información från veckan, nu får ni njuta av några bilder från en dag.
pappa fixa så den kom ner till oss, duktig försäkring


resten av bilderna kommer upp på fb när jag orkar



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0