get confidence

med ett till prov till avklarat och ett läxförhör som var hur enkelt som helst börjar livet flyta på igen!
känns som om jag börjar lära mig hur jag fick ihop allting förra året med, så ska jag även träffa bella
på tisdag igen, helt galet att vi inte sätts på så länge.
vecka 46 ska jag även till gbg och då ska jag tvinga sofia att gå med mig på stan,
fan vad jag saknar den tjejen! gbg och viken ligger alldeles för långt ifrån varndra. ska ju antagligen bo
hos små kusinerna där med!
ska komma på vad jag ska göra imorn och på söndag nu. på lördag drar jag till tranås med töntarna för
tävling med :) men har ovanligt mycket tid känns det som :D
om en timma har jag tennis träning och och klockan kvart i åtta kommer mattias och daniel för sällskap
till badminton träningen(vågar inte cykla i mörkret själv).



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0