tjej kväll ♥






hade en liten tjejkväll med julia thilda habbe josse amanda josse lizzie.
först åt vi lite på åhmans sen tittade vi på bio, the last airbender och
den var både bra och dålig. tkr faktiskt den var riktigt fin på något sätt
hahaha men ibland var den fett B!
men aya ska sova så morgon dagen kommer, ska tillbringa dagen/natten
med min adam! men på morgonen måste jag handla lite nya träningskläder
sen plugga lite. men shit vad jag längtar tills efter de!

vi hade även klädsim idag, förutom min helvetes nacke som börja värka gick
det bättre än jag trodde (y har inte haft klädsim på sjukt länge!
men aya nu ska jag sussa!













införskaffa mig även ett sånt här snö halsband fast i ljusrosa med ett likadant armband till,
men armbandet lär ju bli använt antingen utan halsbandet eller med massa andra armband
annars är det ju as fult! haha
                                                                                                                                                                                                                                                                                 bjuder tet



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0