night before christmas

sofie kom hem igår, hur bra som helst att hon fick ledigt under julen!
jag var på ett jätte kul minijulbord med ett riktigt härligt gäng efter jul avslutningen ;)
jag älskar btw att säga god jul, hur mysigt ät det inte!?
btw så har min stationära dator införskaffat sig en trojan, därför har jag inte vågat gå in på nån av mina datorer, för har nyss sökt igenom laptopen 3 gånger efter det och här har inget visats så. men min stationäöra vägrar nu startas så jag antar att swedbank(som ringde och varna mig) hade rätt, tjihuuuuu -.-
har hunnit träna med mathilda idag med, duktiga vi!
nu ska jag snart äta och sedan mysa med min familj framför tvn, ha en super kväll och ladda för den absolut mysigaste dagen på hela året!


tillsammans med tomtarna sitter min dino gunnar och mammas gris viola.
mammas lejon steve och sofies kanin magnus fanns ej till hands.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0