tre flugor i en smäll!

sådär ja! här har vi en bild på mig(och julklappar), mina nya röda urbanears(hörlurarna), min thomas sabo klocka som jag fixade längden på idag och ett av iPhone skalen på min mammas gamla mobil som jag fick idag och har fixat så att jag kan använda den nu! som tur är så syns det inte på bilden att jag just tagit bort sminket och att jag inte hade någon sminkborttagningen och jag var alldeles för trött för att ta bort den utsmetade mascaran som blir när man bara använder vatten, tjihu! dock syns det inte att jag gör en välödigt oseriös min, det är därför man inte ska en bild i profil!
ska kanske nämna lite fort att jag var i linköping igår och köpte massa snyggt! sov sedan även hos adam och såg batman för första gången! när jag vaknade(efter att ha vaknat typ tusen gånger av värme och tjut utifrån) på morgonen tog jag en dusch innan jag drog hem och sedan ner på stan för att fixa klockan, skor och mobilen.
(skor, eftersom min syrra snodde mina skönaste bästaste finaste härligaste gosigast och himmelskaste skorna jag någonsin ägt). hittade dock bara storlek 37 i dom skorna som jag hade menmen, det funkade så får töja dom lite..
träffade sedan anna anja och louise för en middag på thai hoa(visste ni att thai står för thailändskt och hoa för kina? louise lärde mig iaf nåt nytt!) och en biokväll, The girl with the dragoon tatoo, me gusta mucho! jag gillade den starkt, det var en grymt bra film enligt min åsikt. lite skrattretande när dom hade svenska namn bara hahaha.
nu ska jag nog domna bort i min säng, gonatt alla uppesittare!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0