inviga nyåret på något sätt i alla fall?

det enda som får mig att fatta att det vart nyår numera är mitt glittriga naglack som jag tog på mig i fredags,
btw älskar det ;)

ÅRET 2010:


Hur har året 2010 varit för dig? första halvåret SÖG, sen kunde det inte bli bättre :)
Bättre än förra året?  ja!
Har du träffat några nya vänner? ja, många fina!
Någonting du aldrig kommer glömma från 2010? får väll säga yonex camp och gransnäs, plus fina grill kvällar på sommaren!
Har du flyttat under år 2010? nej
Har du hittat en ny låt som du älskar? haha dum fråga
Isåfall vilken? många fortfarande
Har du druckit alkohol? ja
Har du rökt? -
Har du kysst en främling? nej



 
KÄRLEK:
Hur har din kärlek varit 2010? säger bara ett ord; ADAM
Har du varit kär? som fan.
Har du sagt jag älskar dig till någon? klart
Har någon sagt jag älskar dig till dig? ja
Har du haft sex någon gång under året?  ja
Har du haft ett hemligt förhållande? nej



 
SORG&HÄMD:
Har någon av dina vänner försökt/tagit självmord? ja typ
Har någon i din släkt avlidit? hans räknades som en farfar/morfar
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? nej
Har du varit i slagsmål? nej



 
PERSONLIGT:
Har du gjort någonting du ångrar? klart
Isåfall vad? deppat sönder efter en kille, sa till adam att jag ville vänta
Har du skämt ut dig? klart, det är ju jag? ;)
Isåfall hur? jag vet inte, märker inte när.
Har du ljugit för en vän? hoppas jag inte!
Har du varit ute en hel natt? nej
Har du blivit tagen av polisen? nej
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatte könet? jadå
Har du sovit i samma säng med någon i samma kön? ja




SKOLAN&FRITIDEN:
Vilken skola går du i? ellen keeeeey
Har någon varit elak mot dig i skolan? JA SPECIELLT LÄRARNA, eller, nej
Hatar du någon i din skola? nej
Har du gjort något framsteg? ja!
Har du haft alla rätt på ett prov? nåt tror jag



VÄNSKAP:
Har du träffat nya vänner? ja :)
Har du förlorat en vän? bråkar aldrig
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? ja!
Har du gått bakom ryggen på en vän? nej
Har du ljugit för en bästavän? nej
Har du haft en relation med en vän? nej
Har du många killkompisar? killkompisar tjejkompisar what's the diffrence?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0