she's the man!

som sagt. jag är sämst på att blogga.
i fredags i alla fall så drog jag adam bella jennie vigge och felix å bowla, killarna vann tyvär.. tusan.
efter det åkte vi hem och fick vår hämnd. nämligen våran parodi på våran dom! haha
vi satte ihop den i onsdags med väldigt många skratt! dom vart inte jätte glada dock... mohahaha
igår åkte jag till nyköping för en endagars tävling. med endast fem spelare i B-klassen tog jag hem singeln. påvägen hem trängdes vi i baksätet och rikard å jag såg den där jäkla ap filmen med revolutionen som jag inte kan sätta ihop orden rätt på för att få fram titeln. ni vet apes och planet typ, kom ut förra året. den var faktiskt ganska bra, men gud vad jag rös när apan skrek "NOOOO". knasigt.
när jag kom hem kom adam till mig och vid halv elva var jag så trött att jag inte kunde hålla mig vaken. så jag å adam trängde ihop oss på min 90 säng.
idag har jag kollat lejonkunen i 3D med mathilda, hel kul att se en gammal goding i en biosalong.
tog en sväng till åhlens efter och köpte två tröjor på rean och foundation(samma som jag tappade bort för några månader sen hehe).

bilderna är tagna från bellas blogg!


mamma tyckte jag såg ut som en blond brolle, bella å jennie tyckte jag såg ut som en typisk ungkarl, hahaha
lika våra pojkvänner är vi med all säkerhet inte!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0