i rather feel pain than nothing at all. kanske?

som sagt är jag SÄMST på att blogga hahaah.
igår i alla fall hade jag den grymmaste kvällen på länge! träffade anja louise å anna och jag åt för första gången på campino(vil fortfarande veta vad det betyder) och det var hel gott haha
sen glömde vi saker över allt så vi fick köra omkring över hela stan kändes det som.
men vi spelade lite, kvällspromenad, såg mean girls och prata! anja blev nattgäst också och det vart väldigt över trött efter att vi sett prinsessan och grodan :') så gullig film!
ikväll blir det the hunger games och jag kan inte vara mer exalterad(wow), så nu ska jag ut i solen, lev gott.

ojoj vad fin bild på mig lizzie å julia
några år sen då jag var helt obsessed i mina rosa byxor och lila skor. gulligt att jag tyckte det var fint!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0