å vad jag saknar er.

jag minns varenda stund jag vart med er.
jag minns första gången vi träffades.
jag minns vad som hände i fyran, allt som gick imot oss.
när vi alla stog upp förvarandra, i vad som helst.
jag minns i femman, bårket, det som raserade hela min värld.
sen blev det som vanligt igen, och minns ni den sommaren?
sommaren 2007. den sommaren när vi var vid din sommarstuga, bella.
när vi dök, när vi trodde vi var dykare? vi hittade massor av krossade
tallrikar och flaskor. minns ni när vi blev jätte rädda för den där
grävlingen? när jag och jennie börja gråta. minns du bella. att du var
starkast av oss? sen sprang vi in i stugan igen, hur fort som helst.
jag och jennie var rädda, men du kom skrattande in. och vad kan
man göra när du skrattar?
jag minns alla gånger ute vid lysingsbadet. jag minns våran lek, "banååånen".
jag harkvar banen från 2007. den kommer alltid att finnas kvar.
det blev ingen banan 2009.
vart blev det av oss? jag älskar er lika mycket som förut.
men vi är mycket mindre nu. vi träffas mkt mindre. vart tog tiden vägen?
minns ni våren 2009? det var länge sedan vi var så mkt som vi va den våren.
vi var i stort sätt varenda dag. men nu, det är nog bara mitt fel.
jag och alla mina träningar och tävlingar. det är inte meningen, jag vill träffa
er jämt. jag behöver er. som jag sagt så många gånger innan, ni är
luften jag andas.
ni är perfekta hur ni än ser ut. om ni skulle komma i en hot dog dräkt
och en hund springer efter er? ni är ändå lika vackra i mina ögon.
för utsidan är inte hälften av vad ni är.
vi glider ifrån varandra, varför blir det såhär?


ni gör mig alltid glad


time, where did you go?
why did you leave me here alone?
wait, don't go so fast
i'm missing the moments as they pass
now i've looked in the mirror
and the worlds getting clearer
so wait for me this time



Kommentarer
izabelle

åh hjärtat, börjar gråta när jag läser allt.

tänk att det gått så jävla lång tid redan, det är sjukt, vart har allt tagit vägen?

jag saknar förra våren, visst det var mycket skit som hände, men det var lixom VÅRAN skit som hände, det var VI som höll varandras händer, kramade varandra och delade tårarna som rann.

skulle göra i stort sett vad som helst för att få tillbaka det som var, ni är ju mina bästa vänner?

det skulle vara TrEkÅ föralltid, och det är det ju frtf, men vad hände med alla planer vi hade?

vi måste börja ses oftare, inga men & inga kanske, vi MÅSTE helt enkelt. det ÄR vi föralltid, går inte ändra på!

jag älskar er fortfarande precis lika mycket som jag alltid gjort<3

2010-04-11 @ 23:15:47
URL: http://iizabelleduvet.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0