och vips så är man 15!

äntligen har man blivit 15!
jag kommer ihåg precis innan jag fyllde 14 att jag och mina kompisar jämt pratade
om hur mycket vi verkligen inte ville bli 14. 13 och 15 kändes bra, men 14? NEJ
nu har man i alla fall kommit ur "fjortis-året" och blivit byxmyndig!
fick en riktigt fin system kamera när mamma och pappa kom in och sjöng för mig
imorse. äntligen har jag en egen!
fick ju pengar i torsdags som jag spenderade i malmö.
ska snart träffa tjejorna, men en kommer saknas. izabelle är ju i gran canaria
(mitt älskade lilla andra hem!) och solar och badar. säkert finns det massor av
heta killar där nere, men hon får bara titta!
ska väll ta lite kort åså nu, puss å hej!

bjuder en bild på min nya kamera!
har dock ett annat objektiv..



Kommentarer
BEATA

Grattis annie! :D

vad roligt att du fick en kamera! ^^ <3

2010-04-05 @ 17:09:46
URL: http://beataljung.blogg.se/
BEATA

Jag saknar dig massa me annie! §

2010-04-05 @ 22:25:27
URL: http://beataljung.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0