texterna på ed hardy tröjor.

ingen som känner mig kan inte missa att jag älskar ed hardy.
älskar stilen på tröjorna och tjaa, allt!
men jag har faktiskt tänkt på ed hardys hela grej, det är snyggt
och varje text på allas tröjor har någotning, som faktiskt stämmer.
vill säga dom som har texter på sig. jag har 4 stycken men bara
två har texter.
ta bara den tröjan jag köpte igår. jag ääälskade trycket på baksidan
med dom flygande assen(stvn), texten var faktiskt ganska sannings
enlig oxå;
Love Is A Gamble
och min äldre tröja;
Love Kills Slowly
visst den sist nämnda är ganska brutal, men för vissa är det
ju sant, samma sak med den först nämnda tröjan. vem har
inte haft en kille/tjej och sedan vinner en annan tjej/kille
honom? nästan tar honom ifrån en?

 

Dedicated To The One I Love
åå, jag vill ha en tröja med just den texten!

sen finns en annan med som det står;
Live Love Life
jag älskar just den här texten. fråga mig inte varför.
står även på min header om ni tittar lite, hihi (a)

hittade även en som jag tyckte.. var lite konstig;
Do... Or Die
herregud, det låter som man måste bli troende om man inte vill dö!

och en riktigt jävla onödig;
Love & Tattoos
jaho. livet går ut på kärlek och tatueringar, livet har en mening!

Death Or Glory
tjusigt! lite stiligt sådär, lite som en riddare som ska ut i krig.

kom igen ed hardy vi lever på 2000 talet! jag älskar dig, så visa vad
du går för, Christian Audigier!


         ♥puss /annie                                                                                                                                         

Love Kills Slowly Platinum Hoody
ge mig den här tröjan? (a



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0