hemma bara för att åka igen

kom hem från yonex camp för ungefär 5 timmar sen.
hinner inte lägga in bilder på datorn och skriva om veckan
men den har vart så sjukt bra! slår verkligen förra årets
yonex camp! men imorn tar jag bussen med konfimationen
till granäs, hoppas det blir sjukt kul. jag är helt slut efter
veckan, mör i hela kroppen. ont i ryggen och nacken(tack rickard).
min mobils skärm har lagt av och jävla usb sladden funkar inte
men får låna en gammal mobil av pappa, det lär funka ;)
träffade älskade adam och izabelle nu på kvällen, sjukt bra var det.
har saknat dom båda sjukt mkt, bella har jag ju för fan inte sätt på typ
en månad? ;s

men ni får la ha det bäst, sms bomba så hörs vi på fredag :D
puss hej



så ser mobilen ut på ett ungefär? fast lite sliten och ganska mkt äldre xd



Kommentarer
Malin

söt som vanligt menar du? :D<3

2010-08-14 @ 12:31:41
URL: http://maliinsvenssson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0