lite överspelt tror jag, hahaha

var först hos en dietist, nu jävla ska jag sätta fart på mitt grönsaks/frukt/bär ätande
och äta mindre godis! så ska jag komma igång med löpningen lite bättre, känner att
jag vart riktigt dålig med det den sista tiden. måste komma igång till värnamo och
göteborg nu ju! sen hämtade jag ut nya cykel nycklar och tänkte fixa en ny leopard
hem nyckel, men det fanns inte just nu :( men det får fixas imorn eller nåt ;)
köpte födelsedags present till oscar och sedan tittde jag på film med thilda hela dagen,
riktigt trevligt!
nu ska jag snart på badminton, och imorn då jävlar drar jag lizzie å linus på
crashdiets konsär imorn, fyfan!
kommer känna mig lite såhär imorn igen;
(bara att skratta, gör din dag roligare!)

i know you want me hahahah



Kommentarer
elin

Så himla snällt sagt Annie!

2010-08-20 @ 11:34:20
URL: http://eliinstyle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0