adam adre 16 år!

hade en grym dag hemma hos adam, lyckades helt över förväntan med mitt köp till adam!
satt as snyggt och killen gjorde bara skjortan snyggare ;)
åt middag där och tårta som efterätt, det var allmänt sjukt mysigt och mycket trevligt.

jag älskar dig adam adre, som bästa vän, som en underbar person och världens finaste pojkvän.
du är mycket mer än vad jag kunnat drömma om. finns inget vackrare än dig och det är dig
jag vill vakna upp med varje morgon. höra dina andetag och känna hur ditt hjärta slår
grattis på födelsedagen älskade du!



Kommentarer
adam

tack så otroligt mycke älskling ;* det var så otroligt mysigt&bäst idag tack vare dig, det hade inte varit något speciellt utan dig Annie<3

du anar inte älskling hur mycke du betyder för mig, hur lycklig du gör mig hur hårt du får mitt hjärta att slå<3 finns inget annat ställe jag vill spendera än hos dig, med dig i min famn är jag hemma, varje natt önskar jag att jag låg bredvid dig med dig i mina armar, få se dig somna&vakna<3 vill va hos dig varenda sekund av varje dag, du är mitt allt, du är mitt hjärta jag älskar dig Annie Engström så mycke<3

2010-12-07 @ 23:43:49
adam

du är det vackraste&finaste mina ögon någonsin har sett och det underbaraste&bästa på alla sätt som har hänt mig<3 din skönhet för hela mig att smälta, mitt hjärta voltar av synen av dig å brinner av den starkaste kärlek av din värme Annie<3

2010-12-07 @ 23:49:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0