fejjat kanske?

3 saker jag inte gillar och 3 saker som jag gillar med facebook:

ME HATE

  • massa som man inte känner lägger till en och det värsta? känner mig dum om jag nekar (men ska rensa snart)
  • "om du gillar skriver jag hur snygg/söt du är på en skala 1 till 10". jag vill inte höra vad folk tkr om mig, visst alltid kul om det skulle va högt. men allvarligt, är det bara jag som skulle sätta en 10a på alla bara för att inte känna mig dum?
  • att ha 99 spelförfrågningar som man fullständigt skiter i, men inte orkar radera.

ME LIKE

  • man hittar/håller kontakten med folk man träffar väldigt sällan.
  • alla bilder, så sjukt kul att se vad folk lägger upp. vilka minnen man har lixom, helt sjukt!
  • gilla knappen. för bra saker, alltid kul att se att folk gillar det man gör! dåliga saker. ironi kallas det


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0