me löw kari traa

har namnsdag idag och ja, jag har namnsdag på anna dagen ;)
så fick faktiskt ett litet kit av avril lavinge av mamma å pappa,
+ att när dom kom hem från åre så kom dom hem med en ny
snygg mössa av kari traa, och det märket är det absolut finaste
märket inom skidkläder hehe.
+ att mamma vet att jag älskar mössor! tror jag har runt 10st..
men aya, är så sjukt jävla trött på allt mitt smink, hår produkter,
smycken, kläder och olika tränings saker som ligger utslängt över hela
rummet, så ska väll städa snart.. men först måste jag träna inför
so och biologi proven (y



Kommentarer
izabelle ✫

sv; JOOO! :( saknar dig massor<3

2010-12-09 @ 22:12:43
URL: http://iizabelleduvet.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0