nä kom fram till att det är kul


å nu är jag så jäkla pepp :D
känns verkligen som jag kommer komma i samma shape igen som jag var för ca 3 år sen? haha
kör ju ca 5timmar badminton i veckan, 2 timmar tennis ochn en timma fys. känns som en hel sjuk
grej att jag hinner med det, men det går har jag kommit fram till heheheh..
slingade håret igår så det är förhoppningsvis lite jämnare blont och lite blondare, men vill ju såklart
inte att det ska se onaturligt ut, not my thing. har även beställt två julklappar från junkyard.se med
mamma igår kväll, shit vad glad jag blir :D:D:D
9L VANN ÄVEN BÄSTA UTKLÄDNING PÅ INNEBANDYN IGÅR!
japan is our thing, geishor, ninjas, kamakaze, kampsports japaner och piccachu!
aya, ska städa rummet och sofies å mitt vardagsrum sen ska jag dra ner på stan med adam, sen
ska vi vandra till han och spendera kvällen med hans familj och släkt(?) så ska jag även sova där ;)

bara för att skrämmas lite(älska låten gör jag iaf!)
The Used – The Bird And The Worm
                                



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0