2 super bra dagar! ;)

i onsdags var ja å bada å chilla med adam oscar lizzie thilda
alice habbe och josse :)
på kvällen blev jag andy, adam amalina och oscar olina. värsta
dockusåpan har vi på mobielrna nu, men dom kommer inte ut
här! hahaha
idag började jag morgonen med en springarunda till mathilda
och tillbaka. lite senare träffade jag adam som jag sedan va med
resten av dagen, riktigt fint :)

tiiidigt imorgonbitti åker jag och min familj till stockholm!
vi hade igentligen tänkt att segla till visby som vi gör en gång om

året men så lär det inte bli i sommar :( vädret är inte så bra som vi

vill så det blir istället bilen till stockholm, så ska väll försöka dra med

mina kusiner till grönan, andra gången gillt? haha
men ska sova nu, ska upp runt klockan 6!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0