DET VART INTE STHLM, DET VART GBG

ah precis, jag var helt säker på att vi skulle till stockholm men inte
alls! vi skulle till göteborg och vara vid det finaste vädret å självklart
hälsa på några från släkten ;) riktigt mysig helg vart det, och som den
lilla shoppare jag är så lyckas jag ju alltid köpa mer än vad jag tänkt,
alltid över 10 plagg. så tror inte jag pallar lägga upp kläderna som

vanligt. en dag träffade jag ju eliiin oxå, så gick omkring på stan med
henne i några timmar, riktigt fint ;) hade dock tänkt att fika med, men
det hann vi inte med haha!

direkt när jag kom hem från göteborg så träffade jag i alla fall mina
syskon jossa och jonte, kollade på filmen yrrol, lite senare kom även mälin :)
jag vet inte riktigt vad vi gjorde snacka mest, gick omkring åså

aya puss å gonatt, imorn ska jag även se eclipse med adam då vi även
har en månad tillsammans ;D och som den lilla twlight nörden jag är
så kan jag ju inte annat än gå och längta hur mycket som helst!

solnedgång på samma kväll, skapliga färger?
man kan typ inte fatta att det är samma himmel, tror det bara skiljer 20 minuter
på när bilderna är tagna




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0