en bra start på dagen

nåt helt random jag satt å tänkte på.
visst jag sitter här och bloggar för att jag tkr det är kul att se vad
man har gjort för nåt, men om jag just nu skulle skriva så skulle det bli:
hej, idag har jag vaknat, mamma var sur, sa att jag måste upp så jag vänjer
mig till matchen på måndag. sen bråkat lite, så går hon ut å går, så säger
pappa att jag ska klä mig och skriva ett sms till henne. så har jag ju mens
så måste jag gå och köpa bindor eftersom det inte finns några kvar. sen
duschar jag och städar. sen kommer mamma och så pratar vi. så är vi sams
igen! :):):):):)
inget hel kul att läsa lite längre fram i livet, eller hur?
men iaf, oftast skriver jag glada saker och det kan ju lixom pigga upp en.
inga depp texter här inte!

en sak som jag dock tycker är lite jobbigt är att mamma å pappa alltid
tycker att jag borde damma mina hyllor. då säger jag att jag vill ta bort alla
mina pokaler som bara står där som om jag vill skryta, men då tkr inte
pappa att jag ska ta bort dom. då låter vi bara hyllorna va. ja snart börjar
det väll växa spindelväv på mina hyllor!
men nu ska jag ta och städa det sista och trycka in mina tvättade kläder i
garderoben, sen ska jag träffa adam :)


annie i gran canaria 2007



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0