nudåååååååååååå

okej, ni kanske får se bilder från seglingen och viktors konfirmation någon
annan gång, iaf ett par! just nu pallar jag inte, orkar inte skriva något bara
bara för jag har tänkt att jag ska lägga upp dom bilderna först, men wtf?
palla!
aya, har vart duktig med träningar åså dom igår och idag (h
har kommit på att jag måste jobba upp min kondis efter att ha sätt yonex
camps schema, lär dö om jag inte tränar upp den, lixom dagen börjar med
att jogga, sen är det runt 6 timmar träning varje dag, måste ju vara laddad? ;)
men ska snart ut till lysing och träffa efterlängtade anja, louise och anna.
anja har jag inte träffat på över ett halvår? sinnes!
men ha en fett chill dag, för det kommer min va (h


anja, ålands lägret 2007



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0