stekar dag med tjejorna§

började dagen med att gå upp klockan halv 8 och spela tennis klockan 8 med mathilda.
kan ju säga att jag var fett trött där, adam hade stannat till kvart i 3, sen kom soyan
hem 3, så satt hon å prata med mig i nån halv timma, haha!
sen vid 2 åkte jag till lysingsbadet och mötte anja, louise och anna. drog korpa, mycket
bad och stek! kan lova att jag inte skrattat såhär mycket på några veckor?
+ att både anja och jag har blivit mer sofistikerade (som anja säger, jag vet inte ens vad
det betyder),
i alla fall skrattar vi och pratar vi inte lika mkt som förr (h

sen efter några timmar så gick vi å köpte glass. sen så drog anna och louise, jag å anja

bestämde oss för att ta en dusch i en vattenspridare innan vi fortsatte ner till gamleby

viken och badade. sen vandrade vi hem och anja blev hämtad.

sjukt fin dag har jag i alla fall haft!
nu sitter jag och tittar på den irriterande fotbolls matchen som det aldrig blir nåt mål i
istället ska dom springa omkring och stämplas och knuffas. för en gångs skull bestämmer
jag mig för att se en fotbolls match (det är ju VM?) DÅ blir det inte ens ett mål.

dålig stil säger jag bara!

bilder från dagen








puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0