tack.

vad fan ska jag skriva mer?
ni stänger ut mig och ni tänker inte ens på det?
ALLA är med på det. jag kanske gnäller, men ni
skulle fan tänkt samma sak, den enda skillnaden
är att ni skulle ta upp det. jag fixar inte det, det
ända som händer är att ni trycker ner mig och jag
kan inte göra något, för jag är ingen som tar upp sånt,
jag är ingen som börjar bråka.
just när allt är bra? kom med en ännu bättre timing
nästa gång. det är allt jag tänker säga, nu tänker
jag bara stänga in det, precis som med allt annat.
men tack, det här är fanimej något jag kommer komma ihåg.

nu har jag skrivit av mig lite, inget mer sånt här på min blogg nu asså!



Kommentarer
Beata Ljung

annie? vad har hänt? :( <3

2010-07-13 @ 11:43:06
URL: http://beataljungs.blogg.se/
josefiijn

jag älskar dig gumman,

jag förstår inte de där alltså..

syster §§§

2010-07-13 @ 17:28:53
URL: http://josefiiijn.blogg.se/
thilda!

annie snälla vad ahr hänt? vet att du har svårt att prata om det men det blir bättre om du gör det ;* du vet att jag finns§

2010-07-15 @ 13:06:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0