the one and only test on my blogg

132 tonårsfrågor.

- Fyra frågor om förhållanden
är du singel? - nej
tror du på kärlek vid första ögonkastet? - nästan haha
hur många har du varit kär i? - 2 skulle jag väll säga
är du kär just nu? -  som fan

- Tio frågor om dig själv
namn? - annie engströööööm
när fyller du år? - 5 april
några piercingar? -  bara två tråk i öronen :(
vad har du på dig just nu? - trosor, sovtröja
vilken årstid är bäst? haha alla typ, alla tror nu att jag är knäpp jahaja
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - vakna bredvid någon jag älskar 
vad tycker du mest om hos dig själv? - jag har iiingen aning
vad är du bra på? jag tänker inte emo:a mig med att säga att jag suger på allt,
jag kommer bara inte på något ;o
vem älskar du mest på denna jorden - dom vet vilka dom är
sover du hellre själv än tillsammans med någon? -  med adam (a

- 5 frågor om dina vänner
vem vet allt om dig? - josefin, izabelle, jennie, jonte skulle jag tro
vem är den roligaste av dina vänner? - anja typ! hahaha
vem är snyggast av dina vänner? - känner ingen ful :)
vem är den du helst har filmkväll med? -  av mina vänner? lizzie å hennes jävla
kommentarer är sjukt välkomna! och så julia ska va med me :D
vem av dina vänner är mest "evil"? - izabelle och josefin

- 10 Frågor om din familj
vem står dig närmast? - syster :) 

har du bra kontakt med båda dina förädrar? - det har jag 
vem är farligast i din familj? - jag om det skulle va någon, alla är värsta lugna! 
vem ser roligast ut i din familj? - min fader!
vem är coolast? - behövde du ens fråga lr??? haha 
har ni något husdjur? nej :((( 
vem har du mest gemensamt med? - nästan min pappa kanske, är ganska olik alla
i min familj xd
vem står för underhållningen? - alla kan vara rätt så lost 
vem sover du oftast med? - på hotell å sånt så blire ju systern ;)
roligaste kvällen med familjemedlem? - systern och jag brukar ju lyckas!

- 10 frågor om idag
vad har du gjort? - vaknat, stigit upp, ätit frukost, tittat tv, sitta vid datorn :)
har du varit glad idag? - med träningsvärk i benen så blir man inte sådär jätte glad av
att höra att vi snart ska ut å springa :(
har du varit ledsen idag? - nej :D
har du gjort något bra idag? - klockan är 10.21 vad förväntar du dig?
vad ska du göra nu? - ska snart ut å springa 
har du gjort något dåligt idag? - dissat adam på msn för att skriva det här (n 
vad har du ätit idag - rostat bröd och en cheese dipp (in my heeeart)
har du duschat idag? - duschar inte innan jag ska ut å springa precis
är du trött nu? - nej :D 
vad händer imon? - träffa kusiner och va med adam :) 
går du i skolan? - inte på sommaren (h
har du varit i skolan idag? - jag går alltid i skolan.......................


- ANNAT
Hur mår du just nu? - livet leker!
Har du piercat dig? - nejhej 
Är du hungrig nu? - neeeej
Vad är klockan nu just nu? - 10.24
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - blogg.se, bilddagboken.se och msnnnnn

- TELEFON/MOBIL
Vem ringde dig senast? - min fader
Vem ringde du senast? - jennie 
Vem sms:a till dig senast? - jonte
Vem sms:a du till senast? - lizzie


- FAMILJ
Hur länge sen var det du träffa din morsa? - en halvtimma kanske?
Hur länge sen var det du träffa din farsa? - trekvart sen?

- ÖVRIGT
Gillar du punk? - yesman, fast inte för skrikigt!
Har du sminkat dig idag? - nej

- MUSIK
Lyssnar du på musik  just nu? - ska just sätta på :( 
så!
Vilket är ditt favoritband? - 3dg, mayday parade och måååånga fler (L)
Vad gillar du för musik? - svensk rap kan ta sig, annars nästan allt annat ;)

- KLÄDER
Har du fler än 4 linnen? - haha jaaa
Har du fler än 3 jeans? - yees!
Har du fler än 5 tröjor? - ja


- SMINK OCH HÅR
Använder du mascara? - ja
Använder du wax? - inte skönt :(
Använder du ögonskugga? - ibland om jag orkar så (y 
Använder du kajal? - oftare än ögonskugga! 
Använder du hårspray? - i sånna fall för att luggen ska va där den ska va!
Använder du volymspray? - nejj
Andänder du mousse?  - nejj 
Använder du parfym? - yes 
Använder du läppglans/läppstift? - ja oftast :) 
Använder du brunkräm? - NEJ
Använder du rouge? - nejhej
Uppsatt hår eller hängande? hängande tack 
Plattar/lockar du håret varje dag? - nej
Duschar du varje dag? - jaa
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? nej

KÄRLEK
Är du kär just nu? -  ja :) 
Har du kysst någon idag? - nej 
Har du ett förhållande? - ja
Är du romantisk? - haha kanske eller nåt? :D
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? - ja haha
Vad hette din första flickvän/pojkvän? - jadu skulle väll säga rasmus 
Hur länge höll det? - 1månad?
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - förhållande ja tack!
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - jo jag kör lekis stil!
Vem sov du senast bredvid? - sofie på hotellet, annars adam
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? - aaaaadam
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK med? - haha nej jag är oskuld
När fick du din första kyss? - den kom med min första kille (y 
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - typ 29 eller nåt tror jag?
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - nej
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - skulle inte våga 
Har du mest blivit dumpad eller dumpat? - dumpad :D
Vad gillar du för stil på tjejen/killen ? - jag går efter personlighet tack å hej 

 
                                                                     emotional state



Kommentarer
Malin

asså annie, dina kläder..GE MIIIIG!!!!(a)

2010-07-30 @ 15:41:34
URL: http://maliinsvenssson.blogg.se/
izabelle

haha :o

älskar diiiiig, vi ses äntligen på fredag hjärtat <3

2010-08-04 @ 13:44:10
URL: http://iizabelleduvet.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0