tillbaka från sommarens första resor haha

var så sjukt trött på att blogga när jag kom hem från båstad så palla inte skriva
något, strax därefter segla jag till stockholm för min kusins konfirmation. nu har
jag bara hunnit träffa adam, men ska träffa han och massa andra sen med ;)
ni får njuta av några stycken bilder från mina resor, ni får kolla min facebook om
ni saknar någon bild för känner mig så otroligt efter! haha
ni kanske får se nån bild från när vi sov över med, alla töntar var ju med så haha

Båstad





Midsommar




soving








ångra mig, bilder från stockholm får ni se en annan dag :)



Kommentarer
Annika Granstedt

Tycker mycket om det du skrev! Spännande att se lite fina grejer och inte bara det generella grejerna som man kan se om hela tiden. ;)

2010-11-29 @ 17:14:18
URL: http://jade.se/paketresor/phuket


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0