hajkaaaaa

har glömt att skriva lite så hä'r får ni lite uppdatering ;d
i söndags var jag, jennie och agnes å hälsa på bella i kalmar.
blev shopping åså, köpte själv bara min nya favorit jacka som
man kan ha på två sätt til och med :D orkar dock inte lägga ut nåt annat!


i söndags var jag med finfina jennie ;*

tisdags vart det filmning med gruppen som jag jobbar med i engelskan
många skratt kan jag lova! senare på kvällen vart det bio med bella,
jennie och agnes, för bella kom hem då! det vart sex and the city 2
och ni som säger att den är dålig? kiss my ass

igår spelade jag tennis åsen vart det å va med josefinsyster, skapligt
fint som vanligt!

och nu? nu ska jag ut i skogen och hajka. jag är inte direkt någon av dom
som tycker sånt är tråkigt, haha jag älskar att leka skogmulle (förutom
bland myggor och flugor, FYFAN)
men annars kommer det bli fint med
älskade klassen :)

klassen i stockholm



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0