sjukling påväg?

tror jag håller på att bli sjuk. usch å tvi om det blir så!
först var det lagdag på wo, så vi splea brännboll, de olika
årskuserna mot varandra. som man kan tänka sig kom vi
ju tvåa efter niorna? aya, roligt vare iaf!
sen träffade jag saknade elin, pratade och kom fram till lite
saker, hahaha!
sen sprang jag till och från tennishallen, där i mellan spelade jag
ju självklart tennis, är så sjukt pepp på båstad nu, lördag,
då kommer viiiiiiii
! gustav är redan där nere, helt själv med lagge
å lilla johan. nu ska jag bara ta det lugnt för jag är så sjukt trött


Chantal Kreviazuk - Time


det här är en av de absolut finaste låtarna jag hört
om ni inte lyssnar är ni helt upp och ner!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0