skräckfilms kväll :s

nu har jag gått imot mig själv ännu en gång, jag tror
alla som känner mig vet hur rädd jag är för
skräckfilmer/splatterfilmer. jag HATAR knivar och sånt stuff.
men jag lizzie, jennifer drog till willys för att hitta lite gott
att tjocka oss med. sen åkte vi hem till mig, josse g kom och tittade
saw 6, kan säga att jag tjöt en gång, lyckat annie (y

såg ju knappt 5min av filmen, så satt och frågade ut jennifer

hela tiden. så satt jag och skakde under båda skräckisarna.

nästa film va the collector, som är gjord av samma filmskapare :(
under den filmen satt jag och smsade en hel del :D
alla bara dör ju i skräckfilmer? usch asså
sen så tvingade jag dom att se american pie, the naked mile istället
för the grudge.
skapligt fin kväll och många skratt ;)

+ att vi sprang motionsmålet idag, jag och josse hade lite kamp i slutet ;)
å håkan lurade oss jäävligt hårt oxå "en tjej får bara mvg", fuck you?



Kommentarer
M A L I N

sv: alltid lika söt :D

ah visst<3

2010-06-12 @ 19:08:54
URL: http://maliinsvenssson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0