SOMMARLOV!

shit? hur fort har det här året gått igentligen, började vi inte nyss 7an?
det här är helt sjukt, efter sommaren börjar vi 9an. jag vill inte komma
ifrån våran klass, vill inte bli äldre. äääälskar så det är nu!
men nu äre sommarlov och då kan man bara vara glad, såklart ;)
fick bra betyg, 5mvg(+ att ett av betygen är SO som inräknar 4 ämnen).
6vg och 2g ;), men g:na är bara slöjd och musik som jag inte alls bryr
mig så mycket om, haha. men det blir dyrt för mina stackars föräldrar
iaf :D
aya, nu ska jag till bella å mysa tet med henne, jennie å agnes ;*
sen imorgon åker jag till BÅSTAD så vi hörs om en vecka :D

bilder på hur jag såg ut ida, (sminkning och frisyr av min syster)
min nya älsklings klocka som jag fick av mamma å pappa idag
ugglan fick jag av tess som inte ville ha den längre, tacktack! :D
och så mina nya skor, biglööööv


fler bilder från dagen kommer nog efter att jag kommit hem från båstad, nu hinner
jag inte lägga in fler ;s



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0