ingen solig dag (n

skolan var helt okej idag med, onsdagar går vi ju bara till ett.
jag, josse & john vann för bästa gubbe! man skulle göra en gubbes
insida och sedan berätta om hur maten går igenom kroppen. klart
vi vann lixom? haha, hade ju våran lärares huvud som ansikte!
tycker allt att 9orna röstar riktigt bra!
efter de gick jag ner till ogräs å träffa mamma där, fick min påsk
present som vi fick lite tidigare iår (a fick i alla fall en
desigual klänning och en ed hardy tröja tuuuummen upp!
glömde skriva igår att min nikita jacka som jag beställde för en vecka
sen(?) kom, ääälskar den!
gick vidare ner till synoptik. fick linser för ett tag sen så skulle kolla
så det var okej med ögonen. dock fick jag lite starkare linser på
högra ögat.
nu ska jag titta på film och sen blir det att träna inför so-provet imorn

ser helt bortkommen ut men kolla kläderna;
   


<3puss /annie                                                                                 



Kommentarer
izabelle

sv; haha käften, jag är inte bortskämd ;)

bytheway fyFANNNNN va du är vacker hjärtat!

<3

2010-03-31 @ 19:48:17
URL: http://iizabelleduvet.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0