är grönsaker verkligen såååå bra?

sen jag var ett år har jag inte ätit frukt, grönsaker eller bär. jag får typ kvälningar av
dom flesta olika sorterna av de, de tre som är värst, är lök, tomat och paprika,
det är så sjukt äckligt. och oftast är det konsistensen som jag inte klarar,
men just dom tre är så sjukt äckliga! jag mår prima i alla fall? visst, det har vart bråk
om att jag måste lära mig äta det och jag har tryckt ner lite små saker.
några salladsblad om dagen. några bitar avokado. toppen på brockoli (hatar stammen).
jag gillar hallon smoothie och då gör mamma en med bara vanilj joghurt och nedkylna hallon,
det är så fruktansvärt gott!
mamma och pappa vill inte bara för min hälsa, utan oxå för att jag sportar
(ökar presitationen) så mycket, så nu har dom bokat en dietist. under tre dagar ska jag
skriva ALLT jag äter; vad, när, varför, mängd, var och hur jag känner efter att jag ätit;
mätt, mer sugen, nöjd m.m
jaja, om det ökar min presitation så lixom, får väll börja kämpa
lite mer...

ni kan tycka att jag är sjukt töntig, hur svårt kan det vara att bara

äta det lixom? jadu, det har inte ens jag svaret på. det är något

som fastnat i mitt huvud, det är typ inställt på att sånt får mig att

må illa.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0