back in town!

glömde skriva att jag åkte till göteborg för att tävla i badminton.  men aya,
im back and here i am! men mamma och pappa tog ju självklart inga bilder.
deras kommentarer;
pappa - jag är så fokuserad! (okej, jag trodde det var jag som spela men visst okej?)
mamma - men jag tittar ju på varenda boll! (gud vad gulligt, jag vill gärna se
hur det ser ut. i alla fall att dom kunde filmat lite så jag kan se hur jag spelar, men nehej!)
men jag älskar Gothenbourg Open, det är härligt att det inte bara är folk från sverige utan oxå
från Danmark och Norge, man vet ju lixom inte hur bra dom är?
tog mig i allafall från poolen, blev dock pool 2a, förlorade mot en norska i en tre sätare.
men allt gick ut. vann en i slutspelet, sen förlorade jag mot en
andra sidad dansk. det var nog den bästa jag någonsin mött!

men halkade på golvet hela tiden! fyfan vad dåligt det var asså,
det blev så varmt i hallen att luften kondenserades(stvn) och
dropparna la sig på golvet. så dom fick stänga av flera banor.

måste klaga på bollarna oxå, dom höll inte särskilt länge och
antingen var dom sjukt snabba(iofs bara att vika fjädrarna vid
topparna) eller så vobbla(bollen vinglar) dom!
i min andra match fick vi byta boll 3-4 gånger innan någon funkade.

tycker ni som inte förstår vad badminton är ska kolla på det här!
den här bollen som dom visar håller på i över 1minut då
10sekunder är lång tid i badminton! helt sjukt jämn dubbel boll.


stör mig på alla kineser i bakgrunden bara...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0