du vet att jag bara är rädd om dig§

kattjävlen ville inte lämna oss så den valde att första en finfin bild!
usch på katten
men aya efter träffen med dietisten så vet jag hur jag ska äta.
blir att äta mest på morgonen och mindre på kvällen (TÄNK EN BIL BEHÖVER
BENSIN!!!) sen ska jag äta yoghurt istället, sen ska jag prova lite
mer frukt å grönsaker och allt de shitet. om man vill bli bättre i tennis och
badminton så måste man kämpa, det vet jag.
i med grönsaker, frukt, bär och på med joggingskorna för mig, dags att
komma tillbaka till min vanliga kondis, är ju trött efter 1km?

dags att börja grov jobbet för min del när det gäller mat!

i love you sis



Kommentarer
josefiiin

älskar dig syster §

haha katten sabba alla bilder :(

2010-05-27 @ 18:16:38
URL: http://josefiiijn.blogg.se/
Beataljung ~

svar: du är vacker!

2010-05-28 @ 17:06:24
URL: http://beataljung.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0