prat på!

okej tänkte börja med att klaga lite på tunna leggings,
man hittar ett par sjukt snygga tunna tights.
efter att man använt dom 1-3 gånger, voíla, hål!
jag har börjat tröttna på tunna tights, i alla fall sånna
billiga för under 100kr, dom VET man går sönder direkt.
i vissa fall kanske man kan ha tur. men i min framtid
kommer jag bara köpa leggings eller lite tjockare tights!
tänkte visa tre par som jag bara döör efter;


klockan sju börjar thildas födelsedags fest,
så ska vi grilla och ha lite mys och imorn fyller
gullungen år! grattis sockerböna!



Kommentarer
THILDA

tack hjärtat! ;* älskar dig otroligt mycket! §§§§§

2010-05-21 @ 16:44:48
izabelle

sv; haha han sjöng ju fler låtar, o denna va aaaasbra när man stod irl o hoppa o skrek som en idiot! ;)

2010-05-22 @ 19:27:57
URL: http://iizabelleduvet.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0