orientera.. varför inte bara springa?

hade orientering idag på skolan. me like to run!
bu't i relly hate to run in the forest..
haha, kom att tänka på när jag och matilda pratade engelska på

någon konstig kinesisk accent i uppsala. haha, alla trodde vi var helt lost!

men i alla fall. jag tkr om att springa, jag gööör det! men vem kom

på idén att orientering skulle hållas i en skog? det ända som händer där

inne är att man antingen går vilse eller springer rakt in i stooora träsk

och får en hel sjö i skon. ska väll inte klara mer, jag och julia tog oss

runt snabbast av tjejerna (som hade sprungit än så länge vid den tiden),

men sen kom en annan som orienterar och slog oss med typ en halvtimma,

meeeen vi skyller på att hon brukar orientera :D


haha gammal bild, faiiil
älskar klänningen oxå, bara så alla ser och vet!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0