slö dag!

här är en bild på mina 29 olika nagellack. samlar ju så gör ingenting om hur många
det kommer bli. fick fyra stycken på festen igår! två ljusrosa, en mörklila och en ljusgrön.
har alla möjliga olika färger, har dock inte svart, silver, guld eller nåt RÖTT av alla färger!


annars har det bara vart en slödag med städning och så ska jag väll plugga lite, men orkar
inte haha. så här ser jag ut för tillfälligt(förutom skorna) osminkad och håret uppsatt i
nån konstig grej som ser ut som jag vet inte vad!

byxorna är nya sen sist jag var i göteborg i mitten av maj nudå, dom är i allafall från

rut m. flera för 399:-
diese
l tröja som jag haft ett tag nu, men gryyymt skön!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0