words are just words anyway

i fredags hade jag och adam varit tillsammans i fem månader och vi har faktiskt
aldrig ens varit i närheten av att bråka kom vi på, haha. men båda är inte direkt
sånna som helst bråkar. men i fredags sov han här och i lördags sov jag hos han.
sjukt fint :)
idag i alla fall så försökte jag ta mig hem runt halv tio men gav upp och gick hem
till adam igen haha, hade ingen större lust att kämpa mig hem i all den snön (n
runt halv tre träffade jag jossa, så massa snack och film sen drog vi även till
corner med sofie, efter ett tag satte sig även selma med oss, mkt skratt och
skapligt kul!
helt random kom lizzie julia och alice hem till mig lite senare, fyyyfan vad knäppt det
kan bli :D haha


nya favorit låten ♥




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0